bajs dag-

Hejsan på er!
Fan mitt röksug försvinner inte.. Drömde till och med hela natten om att jag och mami började röka igen, så det känns skit surt att gå upp och ha drömt såna drömmar och veta att man INTE ska gå ut och ta en cigg... trött jag blir, ibland (väldigt ofta på sistonde) önskar jag att jag aldrig slutade röka.
Och skit många av mina kompisar röker + att Rasmus fortfarande röker, så det är så jävla jobbigt ibland att se dom njuta av sin cigg och så står man där brevis utan en cigg lixom..
Just nu sitter jag och dricker Proviva, fast Gul kiwi, magostan smak, den med (som alla andra jag smakat) är sjukt god! Man kan dricka det här som om det vore läsk typ, så jävla gott är det + att det är bra !


Idag måste jag bada för att jag sket i att göra det igår *suck* det kan ju vara det värsta jag vet. haha okej vilket jävla gnällspik jag är idag men vafan alla måste ju få ha dåliga dagar eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0