äckligt kaffe

hejsan!
Just nu sitter jag och pumpar musik på spotify, just nu shakira (a) haha..
Det va ett helvete med påsar och väskor och skit på hemvägen kan jag lova! fan va arg jag blev + att det börja snöa och blåsa hur mycket som helst! höll på att bli galen..
Och eftersom det är sånt jävla skit väder vet jag och mami inte hur vi ska göra med promenaden, kul att vandra runt i det här vädret lixom? haha..
Min bror gjorde kaffe för en stund sen men fyfan alltså, det kan ju vara det äckligaste kaffet jag smakat.. ush och fyyyy... han kanske tog äckel kaffet som vanligt..`? får göra nytt kaffe när mamma kommer he.. nu kom hon hahah.. jaja vi ses om ett tag ;) puss


jag nyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0