förlåt ma babys... igen. höhöhöh

Hejsan på er.
Har inte skrivit på 1000 år, jag vet.. men har inte känt för det + att min mobil (som jag alltid tar bilder med) har gått sönder så jag har en annan som inte är så rolig att fota med haha :) men annars gillar jag den (tack att jag får låna den) <3333333333333333333333
KAn berätta om min helg om ni vill för jag kommer inte ihåg vad jag gjort i veckan typ :P
Fredag:
Jaja i fredags så va jag med jonna och så skulle hon ha krök hos henne så vi drog och kirra vodka (my bff) eller jag drog och köpte blandning medans hon kirra vodkan, sedan åkte jag hem till henne för hon tog så lång tid på sig, hann va där ett tag och sen kom emilia och oliver och sedan kom jonna och sen börja det komma folk :) Vi satt och körde pyramiden tror jag att det hette, jag va grym till en början men sedan kändes det lite som att folk tyckte det va min tur att dricka ehheheh. Sedan stog jag typ och dansa gärnet hela jävla natten/morgonen och sedan åt jag 500 mackor och åt upp jonnas kräm haha, åt som en jävla häst :) Sedan kirra vi ihop en fet luftmadrass och efter ett tag däcka alla tror jag. Typ alla sov kvar där :P
Lördag:
Blir typ väckt kl 7 man ba jaa jag har sovit i 2 timmar, vakna och typ chilla ett tag, några drog och då gjorde jag och jonna mat, satt och åt, och sedan chilla vi som va kvar gal1 tills jag och jonna skulle dra.. Vi satte oss på bussen där och drog och sola på en brygga med elin och emilia, emilia och jonna badade även ! Sedan drog jag hem och chilla ett tag.. sen kom jonna till mig och vi fräscha till oss. Sedan fixa vi lite mat och då kom elin, så vi åt och sedan drog vi och fixa dricka. Drog hem till mig igen och börja grogga, sedan drog vi till tåget och drog till jakan med timpa, va där och kröka.. jag va på dåligt humör hela kvällen så när vi skulle hem så va elin och jonna feeeeeeeett sega (haha) så vi missa tåget så då va vi tvungna att vänta på nästa tåg i en halvtimme och sedan så behövde man ta nattbuss istället för tåg hem, full och redan irriterad som jag va fucka jag ur på dom och drog en bit bort från dom och vägra prata med dom mer.. hitta också en polis och försökte tvinga honom köra hem mig men han vägra så då vart jag arg och sa olämpliga saker och drog. Hitta hem själv iaf (a) det är en gåva jag har faktisk, oavsätt hur full jag är och vart jag är och whatever så klarar jag mig alltid hem! Det är helt stört. jaja sen drog jag hem och däcka!
och sen idag har jag firat min morbror ! Nu blir det här allt för långt så PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

välkommen tillbaka :D btw visst är det bra att peter är i final??? :D:D

2011-06-05 @ 20:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0