riksångest.

Hejsan.
Faaan asså... Jag kom hem från jobbet idag och åt och sånt, och sen vadfan tror ni jag gör? jag fucking somnar och vaknar kl 9. FAN asså, kul att jag kommer kunna somna idag lixom, tur att jag börjar 10 imorgon iaf så jag kan sova lite längre... -.- riiiiksångest på de här. :( alltid jag asså haha...
Mami och dom kom precis hem med, dom har varit på skansen med min granne och hennes yngsta med, för att dömma efter hennes min har de inte varit de roligaste hon gjort i sitt liv om man säger så hahaha...
Jaja nu ska jag gå och fråga efter en 10:a till en cola för jag känner mig lite sugen, Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Hoppas du får en trevlig helg :)

2011-07-22 @ 17:18:31
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0