målar fötterna.

Tjjjjjenatjeeeeeeena.
Satt precis och måla tånaglarna, cheyigt värre, bara det att jag suger på att måla tånaglarna, fingrarna går hyffsat bra men när jag ska måla fötterna så är det hela jävla tårna som blir rosa lixom, sen får man sitta med nagellacks bortagningsmedel och ta bort allt igen.. jobbigt läge, jag vet.


En till sak som inte har med något att göra, mami berätta idag att alla utan jag och min bror niclas, + mina grannar ska åka iväg nu snart i en vecka, så vi måste va själva... dom flesta ungdomar skulle väll bli skit glada, men jag fick en ledsen min och då skoja mamma och fråga om jag skulle sakna henne mitt svar blev : JAAA!!!! :(:(:(, hon börja skratta.. inget ''aaawww, kommer sakna dig med'' där inte... tröstande ;) nej men ärligt nu.. jag kommer nog dö, tur att mormor bor jävligt nära haha.. antar att jag kommer dra dit jävligt ofta...
Det var allt för mig denna gång. PUSS och KRAM!
Jag och mami på midsommar, hahah samma min... sådan mor sådan dotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0