God dag!

Hejsan på er!
Jag har inte slutat blogga igen ifall ni trodde det, utan jag har varit och solat och badat hela dagen med min mamma, min mormor, min lillesyster Alicia och min lillebror Samuel, mysigt värre! Bilder kommer i ett annat inlägg för det vill inte att funka lägga in från mamis kamera för tillfället...
Igår gjorde jag inte så mycket, eller jag gick ut och träffa min kompis Sandra ett tag, vilket va kul eftersom jag inte träffar henne så ofta, myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyspys LIXOM!
Dom ringde även från mitt sommarjobb idag så nu är det fixat, känns förjävla skönt. Vi hörs om en stund typ, PUSSS.

jag just nuuuu, lite färg har jag allt fått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0