Det va inte igår..

Hejsan på er få som fortfarande bryr er om att gå in och kolla om det dykt upp något inlägg...
Har inte haft lust att blogga på sistonde dels för att sommaren har kommit och jag känner att jag hellre är ute och njuter av solen än att sitta här och blogga, och sedan för att jag inte har kännt någon lust att blogga, men så kan de vaaaaa lixom :D


Just nu är jag barnvakt för min mamma ska kolla på alice cooper på grönan. good 4 her men tråkigt värre för mig... har suttit och försökt ringa till mitt sommarjobb för jag börjar den 11:e och har inte hunnit ringa än, men dom vill ju inte svara så det är ju lite knepigt.. skulle försöka igen om en stund men vafan känns lite som att jag vill ge upp om att jobba. orkar fan inte igentligen men man behöver ju pengar så what 2 do .
Btw har jag haft en sjukt rolig helg jag kan skriva om men tycker att det behövs bilder till det och har inga än, eller jo en som ni kan få se nu men resten får ni se med inlägget! hörs senare maybe, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

WOHO! HAR SAKNAT DINA INLÄGG :(

2011-07-04 @ 20:23:35
Postat av: Anonym

WOHO! HAR SAKNAT DINA INLÄGG :(

2011-07-04 @ 20:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0