wääh i'm sooo tired !

haha tja, är läskigt trött asså , blir alltid det när jag har passat robin..
haha han kan springa runt hur mycket som helst utan att bli trött..
helt sjukt, tänk om man palla det , kanske man skulle droppa några kg lixom.  jag kollade på tv ett tag nyss men kan fan inte ligga där i sängen för då kommer jag somna så nu har jag och raz bytt plats jag är vis datorn och han i sängen haha. här är jag påväg hem med robin:
och här ligger vi och myser i soffan , haha
och här sitter han och gör tummen upp när han åt , hahahah han är så sjukt söt asså, har även en video jag spela in idag på honom men jag kan inte ladda upp den för jag vet inte hur man gör..
hahahaha..
vi får se om jag skriver sen eller om jag däckar..annars hörs vi imorgon
puuuuuuuuuuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0