i am legend!

Hej igen.
Jag har varit här hos rasmus ett ganska bra tag nu men jag har inte orkat sätta på datorn *lat*
sitter med skönkläder och ser ful ut med..
Jonnas hus var sjukt jävla snyggt asså, och stort! och hon hade sagt "det är inte så stort" så när jag kom dit så blev jag överraskad ;)
Och smart som jag är så glömde jag bort att mitt comviq skulle gå ut idag och mitt busskort slutar fungera kl 7 så jag skulle inte kommit hem om inte jonnas päron kunde skjussa mig, men det gjorde dom så det ordna sig :D
Just nu håller jag på att lalla runt på datorn medans jag halvkollar på i am legend, den är faktist skit bra, älskar den men jag har sett den typ 100 gånger så den är inte lika intressant längre dock.. och rasmus sover men han lådsas typ att han är vaken.. haha som vanligt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0