trött...

hej på er.
Nu har jag passat robin och ätit och så, så nu är jag jätte trött som vanligt efter jag har passat robin, jag förstår inte hur man orkar vara mamma och springa runt hela dagarna , jag blr lixom hur trött som helst efter någon timma, tänk att göra detta varje dag...
Tänkte skriva ett inlägg förut med det gick inte så bra för robin tyckte inte om att sitta still utan att få trycka på tangenterna så aa...
Idag känner jag mig jätte förkyld, håller på att snorar som en galning, jätte fräscht att jag skrive det jag vet men whatever, så antingen håller jag på att åka på en förkylning eller så är et väll dammigt här? i don't know.
Till middag åt jag pommes, hamburgare och stekta morötter med lök och curry krydda. muuums.! :D
Nu håller rasmus på att tjata på mig om att han vill sitta vid datorn nu så jag kanske slänger in ett inlägg senare.puss.........

haha lilla robin


haha aww...

sötaste ''tofflorna''..
ses kanske sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0