trött på sena bussar!

hej på er.
jag kom precis hem från skolan.
Imorse fick jag och rasmus vänta typ 30-40 min på bussen för att den va försenad så jag satt och svor och va sjukt arg för jag skulle ha '' möte'' med raul? i skolan klockan 9, kom sent men det gjorde inget, vi skulle ändå bara prata om vad jag ska välja efter iv osv..
Sedan skulle jag ha matte men då hade vi tydligen bytt och jag skulle till engelskan och se på någon genomgång om canada och något, och det måste varit det tråkigaste jag sett, alla satt och snarka typ.
Sedan hade vi mentorstid och sedan lunch och sedan va bussen hem hit försenad IGEN, men bara typ 10 min eller något så det va inte lika illa iallafall.
Nu tänkte jag städa upp lite innan jag drar och hämtar robin idag igen:) och sedan ska jag se om jonna vill ses en stund för jag har inte träffat henne på evigheter känns det som! shame on me!
skriver antagligen om en stund så då ses vi då.

Dagens sk ''outfit'' hatar att säga så men jaja.
Slappt har inte haft någon lust på typ flera dagar att bry mig.


''facelook''
samma som varje dag i guess. körde även med sk bolltoffs för jag inte orkar bry mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0