självklart...

det är ju självklart att jag inte är trött juust idag, bara för att jag börjar kl 8 imorgon, haha det är alltid så.

något som jag hatar men ändå älskar, det är fan att sova.. det är så skönt att sova och ligga och dra sig i sängen, eller något som jag äälskar är att vakna jätte tidigt bara för att somna om, jag älskar värkligen att somna om! men jag hatar att sova för länge för då får jag ångest och det känns som om man har slösat bort hela dagen.

jag är ju ganska normal, eller hur ? i know..
Jag såg nyss på big brother med rasmus mamma, och jag tycker faktist att det är bra, men det händer inte så mycket, dom är ganska lugna tycker jag.. men det kanske kommer sen?
hmm... i don't know men nu tror jag att jag ska tvätta håret lite snabbt och sedan gå och lägga mig i försök att somna . puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0