shitt asså..

haha vadfan asså jag och rasmus blir skit sura på varann hela tiden nu när vi inte röker och jag får sjuka utbrott på honom om skit saker.. fett jobbigt . Om detta inte slutar snart ger jag upp och tar en cigg ;)
Nej jag skoja jag ska inte sabba allt, jag har hållt mig från cigg i 3 dagar eller 4 klockan är över 12 ;) så det vore jäävligt onödigt att förstöra allt nu.
Jag duscha för en stund sen så nu sitter jag här helt insmord och vi ska typ se på en film som rasmus rekomenderar och då brukar dom oftast suga ****hål men jaja man kanske har tur denna gång? får väll hoppas men jag kommer antagligen somna efter en halvtimme iallafall så det kanske inte spelar så stor roll.
nu ska jag sluta pladdra så ses vi imorgon, godnatt.

haha söt bild på mig och jonna, hur länge sen det va har jag ingen aning om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0