röktofflor

haha fan nu när jag slutar röka kommer jag inte ha användning för mina sjukt läckra röktofflor , kommer faktist sakna dom (a) jag försöker hitta anledningar till varför jag inte sska vara deprimerad över att sluta röka haha.. jag kommer fan börja böla imorgon när jag tar sista ciggen hahah.
anledningar jag kommit på:
  • kommer ha pengar till att göra saker istället för att lägga allt på cigg
  • slipper alla äckliga ciggburkar
  • slippa nojja över om ciggen kommer räcka
fler kommer jag inte på just nu haha, asså feeeting ågest över att jag ska sluta , mamma sluta ju idag , hon tog sista ciggen igår :D veeeeeeeeery goooood.
mina röktofflor:
och lilla jaag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0