mean girls 2

det har ju varit ganska mycket snack om den nu känns det som, så nu tänkte jag faktist ta och kolla på den :) haha tidsfördriiiv. och medans jag kollar ska jag tugga på detta:
så himla gott det där :) juste jag har även städat mitt rum nu, skönt. slippa ha det dammigt och jobbigt här inne, men jag måste fortfarande städa mitt och rasmus rum med för det behövs väärkligen, ser förjävligt ut. så här ser största delen av mitt rum ut nu, har ju jätte litet rum och andra delen av rummet orkade jag inte fotta för att då förstörs min bäddning för sängen tar upp all plats. haha
när det blir varme ute ska vi typ måla om , skönt att slippa dom här blåa , sönderklottrade väggarna kan jag lova.. jaja vi hööres om ett tag antar jag , nu blir det fiilm ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0