kvällen blev inte direkt som väntat..

jag gjorde fruktsallad men jag åt den med glass och sedan åt jag popcorn och sedan lite chips och sedan meeer popcorn, så nu känner man ju sig som ett jävla fetto ..
sen började jag och rasmus tjaffsa och så somna han helt plöttsligt mitt upp i allt?! hur fan det går till har jag ingen aning om haha, skumm är han ju.
och nu sitter jag och funderar på vad fan jag ska göra nu för jag är inte ett dugg trött..
här är min fina fruktsallad..
den ser inte så god ut kanske men den va faktist skit god och jag är oftast inte så skiiiit förtjust i fruktsallad så då borde man faktisk tycka den är jävligt god.
TUMMEN UPP ! okej vilket offer jag är .. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0