kaffe,kaffe,kaffe!!

hej där.
just nu sitter jag och dricker kaffe, jag bada för ett tag sen så nu är jag missfärgad. asså seriöst det ser ut som om man har failat med brun utan sol typ, vackert? nej verkligen inte..
Va även inne och valde lite gymnasium idag.. går ju på IV så sånt måste ju göras igen.. dock vet jag verkligen inte vad jag vill bli eller gå eftersom jag inte har några intressen, tror inte att dricka kaffe ingår så aa.. medans jag gjorde det frågade jag min lillebror och hans 2 kompisar vad dom tyckte att jag skulle bli och dom sa antingen modell eller polis, haha tack i guess men det va inte till så värst mycket hjälp.. hahah
c ya later .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0