jobbigt lääge

hejsan!
jag kom precis från skolan (ovanligt),börjar värkligen tröttna på att gå till skolan varje dag, men imorgon är det sista dagen sen är det lov :D! sjukt skönt!
idag måste jag skriva någonting, vet inte ens vad riktigt ( bra början ,jag vet) och det ska vara inlämnat imorgon, gr8.. tänkte även städa mitt rum idag för det har blivit jätte dammigt!
juste! igår gick jag ju hem till rasmus från huddinge! och det va så jävla kallt att jag nästan avled, och jag hade köpt en sån där kall kaffe på coop och det va som att dricka små isbitar efter ett tag.. sjukt! ge mig sommar!!
tänkte lägga upp dagens outfit snart med så då ses vi då! puss
jag, igår påväg till rasmus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0