jag hatar RUBRIKER!

hejhej.
kom hem från skolan för ett tag sen, och idag är jag hemma hos mig! haha det känns som det var jätte länge sen jag va hemma hos mig..
Dagen började med svenska och jag va helt ensam på den lektionen så det va ju inte så jätte kul helt ärligt, satt där och läste massa saker bara, hur jävla tråkigt som helst, jag hatar att läsa.
Dagen har varit allmänt tråkig idag, får hoppas på att den blir roligare sen, för idag är ingen vanlig dag idag flyttar jonna från fagersjö hurrrahurrahurra! haha nej men hon flyttar tillbaka till tullige idag så ska kanske dit och kolla på hennes nya crib! fett nice juuueee. på tal om jonna ringde hon nyss. vem bryr sig? ingen , okej men vi ses sen.

(bilden har inget med texten att göra, den är jätte gammal med) älskar bara den här bilden för det ser så jävla härligt ut, om ni undara så är det elin som ligger på mig haha normalt, jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0