hur trött får man va?

hejhej,
kom hem från skolan för en stund sen och jag är nästan lika trött idag som igår även fast jag sovit bra! igår mötte jag rasmus i huddinge och så gick vi hem till honom där i från. sjukt duktigt ju! sen såg jag på big brother och sen somna jag haha jag va så sjukt trött alltså och sen försov jag mig idag ändå.. men jag kom i tid till skolan iallafall, och så satt jag och höll på att somna i skolan halva dagen men nu är jag lite piggare ! skönt..
nu tänkte jag kolla lite på solsidan, hann med typ 3 avsnitt igår och det är faktist jävligt kul! gillar det.
hörs om en stund !
jag just nu, nu funkar det typ att ladda upp bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0