hemma från skolan.

hej hopp ,
kom precis hem från skolan så nu har jag slitit av mig mina jobbiga byxor och sitter med en kopp kaffe ,häärligt, det är så det ska vara :)
mamma är hemma idag för båda alicia och samuel har feber .. mindre härligt. Jag har så fruktansvärt ont i min rygg idag så jag tror inte jag ska göra någonting allas idag , kolla på en film och måla naglarna och bada lila bad blir det nog bara.
En sak som är sjukt jobbigt med att vara i skolan är att jag alltid bär runt på min sjukt tunga mapp med alla mina skolböcker i för jag har fått för mig att inte ha i skåpet av någon anledning, så det kanske bidrar en del till ryggvärken, fin är mappen inte heller den är stor ful och BLÅ. shitt åsså och förövrigt håller den på att gå sönder haha. den är väll överanvänd i guess.
vi ses om ett tag.
här är jag med min fula mapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0