hann inte skriva imorse!

hej på er!
jag hann inte skriva imorse för min lillebror ringde och väckte mig och fråga om jag vill möta han och mamma i huddinge centrum så jag fixade mig lite snabbt och drog dit ..
Jag köpte lite saker där som jag tänkte visa i ett annat inlägg om en liten stund :)!

Efter vi hade gått runt i lite affärer så drog vi och åt lite och tog en kaffe på donken (vilken jag och mamma ångra efter) haha men vi va så himla hungriga så vi va tvungna att äta något! jag åt chicken wings och pommes vilket va skit gott !
Efter vi hade ätit kolla vi i en till affär och sedan gick vi hem från huddinge så då va vi ju lite duktiga iallafall! haha då kanske det inte gjorde något att vi åt på donken ;)

jag visar det jag köppt snart ! puss :)


jag just nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0