godnatt.

fan , jag hatar söndagar, kan aldrig somna i lämplig tid utan jag sitter uppe halva natten och gör ingenting. eller nu sitter jag och har ångest för att jag slutar röka snart. känns verkligen som om jag förlorar min bästa kompis, haha det låter skit töntigt men jag är sånn att om jag är ledsen så röker jag , är jag arg röker jag är jag glad röker jag , det känns bra att röka, vad ska jag göra nu? gå ut och tugga blad? nej fyfan får hoppas på att jag känner att jag mår bra utav att sluta röka. FUCK asså..
imorgon blir det skola och sedan bada i lila bad tror jag sen vet jag inte , måla naglarna? hann inte idag eller jag orkade inte. men men måste sova nu så jag orkar ta mig upp imorgon. puss
jag och mamma, GE MIG SOMMAR!

Kommentarer
Postat av: Ivervilja

really good site!!

2012-06-19 @ 11:51:55
URL: http://ivervilja.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0