godmorgon.

godmorgon på er!
jag har varit vaken en stund och ätit lite frukost, vaniljyougurt(?) med start, så himla gott alltså.
Nu tänkte jag duscha och sedan städa lite eller tvärt om vet ej... haha
Måla naglarna måste jag göra med så det kommer jag nog göra också. men idag tar jag nog bara vanligt nagellack istället för ''fransk manikyr'' som jag brukar göra för att jag känner att jag inte orkar sitta och pyssla med det.
vi hörs sen.

btw idag har jag inte rökt på typ 8 dagar ! yeeey grattis till mig, känns helt stört att jag har kunnat sluta och att jag inte har gett upp även om jag har varit med folk som röker. jag är så stolt över mig själv haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0