god...dag`?

hejhej..
har varit vaken ganska länge men har legat och degat i sängen bara för jag är ändå ledig idag, varför vet jag inte men whatever jag tycker inte att det är så viktigt att veta varför heller för den delen heheheheh......
just nu håller jag på att fixar till mig lite för jag ska snart gå och hämta robin från hans dagis, så den här veckan hämtar jag honom både idag och imorgon. Efter jag har passat klart honom får vi se om jag hittar på något men jag brukar oftast vara så slut efter ha sprungit runt efter honom hela dagen så att jag bara somnar.. men vi får se..
Skriven kanske om en stund . puss

lilla robin och jag sist jag passade honom:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0