fuck,fuck,fuck!!!

tjenare,
jag tog ett bad sen kollade jag på en film som heter jersey girl , skit bra film även fast man har sett den typ femhundrasextioelva gånger! ;) whatever lixom haha.
sen efter jag hade kollat på filmen så kom jag få att FAN jag ska ju lämna in när jag har skrivit om aparthied? och segregation? tills imorgon och har inte ens börjar .. GREAT så försökte börja men ja va kul jag har ingen skriva som funkar och jag har inte min lärares mail adress och tydligen har jag inte word heller för den delen så det gick ju ganska så mycket åt helvete. whatever
och nu i skrivande stund kom jag på att jag börjar kl 8 imorgon och då ska jag redovisa en sak jag skrev förut eller ja stödord  skrev jag och nu ska jag redovisa den imorgon med kl 8 på morgonen och jag har inte tränat.. fan va bra allt går för mig idag.. FAN! jaja
W H A T E V E R !

här är mitt lila bad iallafall:
stört lila det är , och det sjukaste är ju hur man ser ut efter , och om inte tala om badkaret...
jaja godnatt från en ganska så frustrerad gabbi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0