förortsungar hahah

haha hejhej
jag såg precis på filmen Förortsungar , mobbat som fan , i know men den fanns nerladdad på min dator , antar att det va min syster eller någon som har laddat ner den så jag kände att jag lika gärna kan fördriva tiden med att kolla på den. Den är ju ändå ganska charmig.. eller okej jag värkar fan tycka att alla jävla filmer är bra men det är väll roooligt den får tummen upp av mig ! 
Förövrigt är jag snuskigt röksugen men wtf vad finns det att göra åt deT? är väll bara att härda ut..
Idag ska jag typ inte heller göra någor speciellt, roligt liv man har jag vet.
nu kom min mamma hem med så nu blir det antagligen kafffeee. wiihoo, det gott folk Är kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0