fan för rasmus.

Rasmus har en cigg som han fått och vill ha kvar för ''nödfall'' och varje gång jag ser den har jag bara lust att ge upp, bara gå ut och röka lixom.
jag satt till och med och lådsas rökte med ciggen nyss, bara för känslan.
Jag saknar verkligen att röka. Det va så jävla härligt, men jag hoppas på att jag kommer börja tycka att det är härligt att inte röka snart , för annars är det väll ingen mening att förtsätta att inte röka?
Tycker inte jag iallafall. fan jag funderar på att bryta sönder rasmus cigg när han sover bara för att få bort den.
Det är lixom som att ha en vodka i kylskåpet när du bor med en alkolist som håller på att sluta dricka.
Tillslut kommer man väll ge upp och ta ciggen. fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0