everyone loves a drama queen?

hej hej hej fruktansvärt mycket hej!
kom hem från skolan för kanske en timme sedan och har bara suttit här vid datorn sen dess. ganska mycket drama i skolan idag haha , jag var neutral, peace and love? nej inte direkt men ja..
Idag ska jag typ möta upp mamma i flemingsbergs centrum för att köpa alergitabletter för att jag tog min sista idag och man vill ju inte att ens ögon ska svullna upp så det ser ut som man har åkt på stryk haha.
Sedan ska jag nog bada i lila badet haha och bli missfärgad ännu en gång.. ser typ ut som jag har failat med brun utan sol när jag använt det , men whatever det funkar ju ganska bra :)
nu ska jag röka och kanske klä på mig, har en tendens att klä av mig och sitta i bh när jag kommer från skolan? why? ingen aning. men whatever ses senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0