en skruv lös.

Tänkte bara berätta en sak jag gjorde här om dan, ( igår )..
Jag hade varit hemma hos jonna och var på bussen påväg till rasmus.
och det var en kille på bussen som kanske var 30? som satt och bara glodde, och jag kände att det började klia och svida och så i mina ögon så jag tog fram allergitablettkartan och tog en tablett och killen kollade väldigt förvånat och chockat som om det vore droger jag plocka fram mitt i en full buss och tryckte i mig, så då bestämmde hag mig för att lådsas som om jag va drogpåvärkad bara för att lixom..
haha han satt och glodde bekymrat på mig ända tills han gick av.
Jag har nog något fel i huvudet skulle jag tro.. tänkte bara säga det ifall ni ville veta lixom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0