chokladbollar!

tjeena igen.
Jag och rasmus gjorde precis chokladbollar så snart kommer man väll rulla fram eftersom jag bara äter massa skit nu. fan haha whatever får börja träääna i guess.
Det sjuka med mig och rasmus är att vi inte kan dela på saker för då blir det kaos kan jag lova er!
Om vi köper chips måste vi ha en varsin påse, en varsin läsk osv.. och nu har vi en varsin tallrik med chokladbollar. haha fyfan va gulliga vi är.. äh det är så det ska va, det ska vara rättvist.
Idag har jag inte rökt på 5 dagar btw och idag har jag inte tyckt att det har varit så jätte jobbigt som tur är, hoppas det håller i sig för att för någon dag sen hade jag lust att hoppa från en bro när jag såg någon röka.
GRATTIS TILL MIG ATT JAG INTE HAR RÖKT PÅ 5 DAGAR! wiihooo
vi ses imorgon för jag kommer nog somna snart, är jätte trött... pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0