blond moment

haha ja shitt..
idag köpte vi en syra som man häller i badkaret med varmt vatten för att ta bort det som blir när jag har badat i mitt lilla bad och fyfan va bra det funkar!
men det är ju lite läskigt att det är syra så man vill ju inte röra det och så kommer mamma på..
mamma : '' åh nej, hur ska vi få upp proppen''
hahaha fan lixom , så då tar hon en stor plast påse och kör in armen i och ska ta upp den i ...
mamma: '' aj faan va varmt det är''
jag: åh är det (stoppar ner fingret)...
jag:(får lite panik) ååå neeeeeeej!
... jag trodde att mitt finger skulle fräta bort för att det va syra men det hände inget hahah.
vi beslutade oss för att låta det svalna lite innan vi tog ut proppen... ja alla har vi våra blond moments ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0