att ha ett liv är överskattat

tjeenare.
har inte gjort någonting sen sist jag skrev förutom att gå runt och äta massa skit för jag vet inte vad jag annars ska göra när jag blir röksugen så det här är ju skit kul , jag kommer bli fet bara för jag slutat röka.. FAN
och jag har även märkt att jag inte vill göra något nu för jag tycker inte det är någon mening att träffa någon för alla röker bara och då är ju risken att jag antingen snor deras cigg och gömmer mig för att röka upp hela paketet eller blir skit arg för att den röker? men imorgon ska jag nog träffa jonna för hon ska sluta röka då hahah om hon inte har slutat tänker jag inte träffa henne .. haha jag är den snällaste kompisen som finns jag vet..
nu ska jag typ börja kolla på någon film och sen äta.. mer.
och jag vet att min blogg bara handlar om cigg och rökning just nu men vafan jag håller ju på att sluta röka så det är väll ganska självklart att det är det jag skriver om.
och jag vet att ni älskar att det ända jag tar bilder på är mig själv, and i don't blame you, är ju fett snygg så.. okej nu börjar detta gå över styr så jag skriver sen när jag har blivit lite normal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0