1 dag kvar ÅNGEST!

hej hej kom hem från skolan för ett tag sen , hade min långa dag idag haha eller lång och lång slutar 20 i 2 typ , men för någon som är van att gå till 12 är det jäävligt långt! haha. idag ska jag nog bada lila bad tror jag.
och idag har jag feeeeeeeting ångest för imorgon slutar jag röka.. idag är det sista dagen jag röker och det gillar jag ej! eller det är ju bra och sådär men vafan jag + rökning = sant haha.. mamma sitter och tuggar tuggummi för hon har ju redan slutat haha och hon har ju ändå tabletter .. jag ska inte ha något hjälpmedel och jag har mens med guud va glad jag kommer vara .. och eftersom mamma redan har slutat måste jag röka på ballkongen där nere och den är ju allt annat än fräsh.. imorgon gäller det ! ÅNGEST på hög nivå kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0