Vad vore en värld utan kaffe?

Hejsan!
Just nu sitter jag och dricker kaffe, väldans gott kaffe kan jag tillägga det är nämligen så att min kära mor har gjort kaffet. fan jag tycker att jag tjatar om kaffe hela tiden på bloggen, är det inte kaffe så är det cigg. ;)


Jag kom på för en stund sen att jag måste bada idag så jag är inte så glad längre haha, det är verkligen sjukt jobbigt att bada, jag önska jag va en sån där person som älskar att bada.. men nej det är man ju ej så då måste man sitta och lida i en kvart och sen måste man stå och lida i en kvart till medans man torkar, *pain*
Jaja antar att jag bör börja fylla badkaret! Ses och hörs efter badet gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0