bara för att... jag är fett jobbig, jag vet.

133 tonårsfrågor.

- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel?- nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ?- nja vet inte
Hur många har du varit kär i?- ingen aning
Är du kär just nu? - yes


- Nio frågor om dig själv


Namn?- Gabriella Eriksson
När fyller du år - 19 oktober
Några piercingar? - ögonbrynet och naveln
Vad har du på dig just nu?- en mysig kofta och leggins
Vilken årstid är bäst?- summer
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig?- Den finns inte (a)
Vad tycker du mest om hos dig själv? - min ärlighet
Vad är du bra på? - tyvär inte als så mycket haha 
Sover du hellre själv än tillsammans med kompisar? - beror på



- 5 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? - Jonna i think
Vem är den roligaste av dina vänner?- alla mina vänner är roliga .
Vem är snyggast av dina vänner? - fan vet jag, inte såa tt jag ställer dom på rad och bedömmer haha..
Vem är mest partyprisse? vet ej, inte jag iaf höhö
Vem är den du helst har filmkväll med? don't know


- 8 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? Mami<3
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? nej
Vem är farligast i din familj? i guess min morbror .
Vem ser roligast ut i din familj?- haha vet ej
Vem är coolast? jag (a)
Har ni något husdjur? no way jag är allergisk
Mest gemensamt med? - mami i think
Underhållningen? - morbror


10 frågor om idag

Vad har du gjort? hämtat och passat rasmus syskon
Vad ska du göra ? inte mycket
Har du gjort något dåligt idag? fuskat och ätit sötsaker
Har du duschat idag? nej haha
Är du trött nu? you bet
Har du varit i skolan idag? nej


- ANNAT

Hur mår du just nu? - helt ok
Har du piercat dig? - ja
Är du hungrig nu? nej åt nyss
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? facebook, blogg.se


TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? rasmus mami
Vem ringde du senast? försökte ringa victor men gick ej
Vem sms:a till dig senast? jonna
Vem sms:a du till senast? jonna

-FAMILJ
Hur  länge sen var det du träffa din morsa? - en dag sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? kommer inte ihåg, någon månad kanske


- ÖVRIGT
Gillar du punk? ne inte direkt
Har du sminkat dig idag? knappt


MUSIK1
Lyssnar du på musik just nu? nej


- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? ja
Har du fler än 3 jeans? ja
Har du fler än 5 tröjor ? - ja det har jag


- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? ja
Använder du wax? haha nej
Använder du ögonskugga? ja
Använder du kajal? ibland
Använder du hårspray? någon gång ibland bara
Använder du volymspray? ne
Använder du mousse? nope.
Använder du deodorant? ja
Använder du skinspray? nej
Använder du parfym? ja
Använder du läppglans/läppstift? ibland
Använder du brunkräm? /foundation? ytterst lite
Använder du rouge? ibland
Uppsatt hår eller hängande? varierar
Plattar/lockar du håret varje dag? nej
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? nej


KÄRLEK
Är du kär just nu? ja
Har du kysst någon idag? ja
Har du ett förhållande? ja
Är du romantisk? haha nej det kan jag inte påstå
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? nej
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? antagligen i ett förhållande eftersom jag är det.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej inte tillsammans
Vem sov du senast bredvid? Ramus
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? ja
Hur gammla var dina föräldrar när de blev tillsammans? vet ej
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? haha nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? ALDRIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0