städning i solen!

Hejsan på er!
Förra inlägget publicerades inte när det skulle? blev något fel eller något, det va därför jag inte hade uppdaterat, just so you know! haha!


Jag, mami och alicia har städat upp på balkongen här uppe, kastat hur mycket som helst, soppat, damtorkat, skurat osv.. så nu är det jätte fint där, känns mycket skönare nu med, eftersom planket som satt för öppningen råka lixom gå sönder och ramla ner, vi sågade och sparka och hade oss inte alls. bara så alla vet det hehe.


Sedan var vi och handla lite precis, och nu håller mamma på att fixa lite mat! Blir kykling idag! MUMS!
Måste även sminka mig lite snart, för jag har typ inget smink idag eftersom jag har gömt mig bakom brillorna hela dagen! det är jävligt skönt nu när solen kommer fram, att man inte behöver sminka sig för man kan ändå ha solglasögon på sig, och då ser ändå ingen om man har smink eller ej! jaja vi hörs snart! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0