satt på mig ansiktet nu.

Hejsan!
Hur äär det? Jag mår väll bra..
Jag och mami va ute och tog en prommis för en stund sen, vi gick ungefär 4km idag, det är väll hyfsat bra? elleh? haha jag tycker det duger, speciellt en söndag höhöh...


Jag har även sminkat mig nu, så jag känner mig som mig själv igen, körde (typ) samma gamla sminkning förutsom att jag inte gjorde exakt samma ögon sminkning, fixa ögonskuggan på ett annat sätt. Jag har börjat känna mig naken (eller vad man nu brukar säga) utan ögonskugga, jag borde fan aldrig använt det every day förr så att jag nu måste det... whatever, vem fan bryr sig.. ?


Juste!! Tycker att det är underbart kul att ni börjar komma igång lite mer med att kommentera, blir som ett litet barn på julafton varje gång jag ser att någon kommenterat, så keep it up! Vi ses snart PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0