pladder,pladder...

Hejsan svejsan!
Åt för en stund sen, men det blir ingen mat bild idag eftersom vi år korv med bröd och det är kanske inte så kul att lägga upp en bild på? + att jag glömde fota haha men ni kan få den här bilden=
Annars då? joo jag sitter och funderar på om jag ska vara duktig och städa mitt rum, eller om jag ska fortsätta vara lat och skita i det, haha jaa... Funderar även på om jag ska bada idag meen jag vet inte det är så jobbigt + att man blir missfärgad och luktar äckligt och då kan jag inte duscha ikväll och jag kommer nog inte orka duscha imorgon innan skolan och då kommer det sluta med att jag inte går till skolan als bara för jag inte vill gå runt och stinka lixom haha.. w h a t e v e r ! vi får se hur jag gör...

Åt även jordgubbar nyss vilket va väldigt gott må jag lova, fick lite sommarkänslor...
Juste, tänkte bara berätta att jag inte har någon ögonskugga på mig idag, ifall ni inte såg det sjävla lixom så tyckte jag att det kändes som något nödvändigt att veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0