Om igår + shoppingen...

Hejsan!
Tänkte berätta lite kort om igår och sen lägga upp det jag köpt!
Igår åkte jag och Rasmus till stan och mötte upp Johnny boy (haha) och Johan även kallad chewbacca haha.. Först så drog vi typ till Donken för att johan och johnny skulle äta, jag drack kaffe så att jag blev lite glad för jag var skit irriterad och sur för att jag inte hade druckit kaffe på skit länge.. Sedan gick vi (jag) runt i väldigt många olika affärer vilket inte uppskattades av grabbarna... Sedan kollade johan och rasmus på skor .sedan gick vi till kungsan och tog det lungt och Rasmus och Johnny spelade shack haha, sedan drog jag och rasmus hem..
Jag och Rasmus GICK även från stuvsta till honom eftersom vi är så duktiga...

Shoppingen:
IGÅR:
IDAG;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0