om gårdagen!

Igår gick jag ner till korsningen vid rasmus där lina och stefan (linas bf) hämta upp mig med bil (fett skönt) och jag fatta inte hur man knäppte på sig bältet hehehe...

Väl framme så började kvällen ganska lungt, vi va några stycken och spela något öl spel eller vad det va, och sen börja bara fler och fler dyka upp, tillslut va det ganska många där.. whatever whatever kvällen sluta iallafall med att jag gick hem från ågestavägen och försökte hjälpa någon random att ringa en taxi haha...
Men jag hade sjukt roligt igår, vilket jag inte kan säga om idag höhöh.. har legat och mått skit hela dagen :P

Detta är bilderna jag hitta på mobilen imorse;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0