offer, jag vet.

10 saker om mig

1. Är du singel? nej
2. Är du lycklig? over all, yes.
3. Är du uttråkad? antagligen, eftersom gör sitter och gör detta?
4. Är du ledsen? snarare less.
5. Är du italienare? nej
6. Är du gravid? nej
7. Är du full? självklart
8. Är du en cooling? ja
9. Är du från Irland? Nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? aldrig varit, men dom är ej tsm!

8 saker om ditt kärleksliv

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nja
2. Har du nånsin blivit sårad? ja
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? säkert
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? ja
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja
6. Har du haft en hemlig beundrare? hur ska jag veta det? den är ju hemlig ;)
7. Är du kär? självfallet
8. Vill du gifta dig i framtiden? inte direkt


10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? tror det
2. Brutit ett ben? nej
3. Gjort nåt du ångrar? oh yes
4. Hoppat Bungee Jump? i wish
5. Ljugit för någon du tycker om? ja
6. Ätit en hel tårta? säkert
7. Gjort bort dig offentligt? ja
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? i sure hope not
9. Gråtit när ett husdjur dog? ja fast det va ej mitt
10. Velat försvinna? no


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0