Min käraste Jonna...

Jag ska skriva ett inlägg och min kära kompis jonna!Detta är Jonna!:

Jag och Jonna har känt varandra sen 2009 typ, och som ni redan vet så i början gillade vi ju inte varandra als men jag tror att det berodde på att vi va ganska lika till sättet, lika jävla sura och sket i allt haha, charmigt...

Men när vi väl blev vänner så blev vi ganska snabbt väldigt bra vänner, inte så att man tycker att det är pinsamt och så om man inte setts på ett tag utan om vi inte har träffats på ett tag så är det precis som om vi hade träffats timman innan, vilket är sjukt skönt.

Jonna är också en sån person som man kan vara helt ärlig emot utan att hon blir sur och så,vilket är skönt eftersom jag är en väldigt ärlig person. Och hon kan vara fullt ärlig mot mig.
Något annat som är skönt är att jag och jonna är lika sjuka i huvudet så man måste inte leka proper inför varandra utan vi kan säga sjukaste sakerna och vi tycker att det är skapligt normalt haha.. En annan Rolig sak med oss är vårt sätt att prata i tele, lixom helt plötsligt kan vi hålla käften hur länge som helst och sen ba ja men jag orkar inte prata hejdå haha, vilket inte är så normalt heller..

Ja hur ska man avrunda detta? Kan ju säga att Jonna är en av dom bästa människorna jag känner och hon betyder så sjukt mycket för mig. Jag kan verkligen säga att Jonna är min Bästa Vän :)Jonna är allt jag tycker en vän ska vara, man kan säga att hon är den ultimata kompisen. Jag hoppas att jag och jonna kommer vara lika bra vänner until we die ! haha jag känner mig fett töntig nu så tack för mig.. (a)

Då:                                                          Nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0