Min dag!

Tänkte berätta om min dag !
Det började med att jag började kl 8, suck! så jag och älskling drog till skolan och hade massa lektioner, sedan va det lunch och sedan en till lektion, sedan drog jag till kvarnbergsplan och mötte upp söta Lina för att vi skulle åka in till skärholmen för att hon skulle shoppa, det första (typ) som händer när vi kommer in där är att en kille ville pyssla med Linas hår för att dom vill sälja locktångar osv, och eftersom lina har lite problem med att säga nej så lät hon honom locka hennes hår medans han tjatade om hur braa locktången va och ville att hon skulle köpa den, tillslut sa hon att hon skulle hämta ut pengar och då vågade vi inte gå där något mer, vilket av ganska jobbigt hahah... men kul var det.

Sedan åkte jag hem, satt och somna till flera gånger på bussen direkt när jag kom hem så drog jag igen och mötte upp min pappa vid tåget och åkte hem till honom och åt middag och drack kaffe och hjälpte även honom med att skaffa spotify (hahha) det va kul att träffa honom eftersom jag inte har sett honom på jag vet inte hur länge.


Sedan åkte jag och mötte upp Lina igen, vi satte oss i en lekpark och babbla på som vanligt, vi båda verkar kunna prata väldans bra så det blir ju en del pladder haha... jaja fett kul.
Sedan drog jag hem! har haft en riktigt bra dag idag! vi ses snart puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0