Middag i underkläder, lika bra.

Hejsan!
Åt precis middag! Vi åt fläskfilé med någon skit god potatis mamma hade gjort i ugnen och massa grönsaker som hade varit i ugnen! Det va sjukt gott så jag åt hur mycket som helst.. satt även och åt i undisar eftersom jag precis badade och salvan måste sjunka in innan man kan sätta på sig sina kläder så dom som gick förbi fönstret fick sig nog en syn dom sent kommer glömma, en missfärgad tjej med bolltoffs och ingen annat än underkläder som sitter och slevar i sig mat, fyfan asså haha..


Nu tänkte jag klä på mig och fixa till sminket och håret, sedan ta med en kopp kaffe och sen börja bege mig mot rasmus eftersom jag lovat att spela Chicago (stavning?) med dom ikväll.
Skriver om ett tag! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0