Kollade precis på BB...

Hejsan!
Jag drog ju och mötte upp lina i huddinge, så vi köpte lite kaffe osv och sedan tog vi bussen till ågestavägen och sprang *host* försökte springa till en annan buss (ja vi skuulle promenera,jag veet...) men vi skratta och fick ingen luft så det gick inte som planerat... så vi satte oss och tog det lungan bara osv, var mycket trevligt må jag lova..


När jag kom hem så gick jag upp typ på en gång och chilla gal1 och såg på BB med rasmus mami , blev ledsen i ögat att sara gjorde som hon gjorde, meen det är ju igentligen same shit men ändåååå , wäääh , blir typ ledsen påriktigt (a) well well.. vi ses senare eller imorgon! Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0