Hemma nu!

Hejsan!
Kom precis hem, efter jag hade skrivit det senaste inlägget så började jag vika jonnas kläder och göra fint i hennes rum, det går alltid bra och städa hos andra men när man städar sitt egna rum är det pest och pina...
Efter det gick vi ut och satte oss, helt sjukt väder, ena stunden är det sol och den andra regnar det, whatever så länge det inte är snö som faller från himlen, så är jag nöjd.


Mami håller på att hookar ihop middag, blir nog gott som vanligt. Min mamma lagar alltid god mat, samma sak med Rasmus mami, så det kanske inte är så kontigt att man går upp i vikt höhöh...
Vi hörs om en stund! PUSS
Pictures of me and jonnaaaaaaaaaaaaa.
Jag slutar aldrig förvånas över vår skönhet. vilket jävla utstrålning.

Kommentarer
Postat av: jag :)

fin spegel :)

2011-04-13 @ 23:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0