Hemma nu

Hejsan!
Kom precis hem, jag och mami tog en promenad till Huddinge direkt när jag kom hem första gången haha, jag köpte en ny mjukisdress :) haha jag älskar mjukisdressar det är typ det ända jag har på mig hos Rasmus... Jag och rasmus mami och rasmus lillesyster sitter alltid i mjukisdressar. Jag och mami har gått ungefär 7.6 km idag btw
Nu sitter jag och dricker lite kallt kaffe som man kan köpa på coop medans jag väntar på riktigt kaffe haha..
Juste jag och Rasmus åkte till stan igår och jag köpte lite grann som jag kan berätta om och visa samtidigt som jag visar mjukisdressen haha.. Men nu ska jag och mami göra magövningar så vi ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0