Hemma NU.

Hejsan!
Kom hem nu, stannade kvar efter jag hade slutat för att jag skulle skriva en uppsats. Det gick bra tyckte jag men man vet ju inte hur den som bedömmer det tycker....... men det va lungan att sitta där och skriva iaf, kanske tycker det för att min lärare bjöd på kaffe haha.. jag verkar ju alltid bli glad om jag får kaffe, kanske därför hon bjöd på det så att jag skulle vara snäll chey? whatever.


Solen har tittat fram nu med! Självklart den dagen gabbi använder den tjockaste jackan hon äger så att hon går runt och svettas ihjäl haha typiskt min tur.. men men det är sjukt härligt att solen är framma iallafall, det skulle ju ha varit sol i helgen som aldrig kom lixom haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0