hemma nu.

Hejsan igen!
Kom precis hem, fyyfan vilken jobbig hemgång.. Alla andra fick skjuss hem med jag och mami skulle vara duktiga och promenera hem och då hade det självfallet börjat regna så gick vi där i våra fina klackar och blev helt blöta + att jag fick håll så då sa jag till mamma typ: "ååh jag orkar inte mer jag är för trött" hon ba: ja men då skiter vi att gå backen" (den som vi brukar gå när vi promenarar på riktigt) man ba ha-ha ...


Jaja nu är vi iallafall hemma och mamma ska börja laga mat snart. HÄRLIGT!
Såhär se jag ut nu: det bra med detta är att när mitt hår blir blött kommer shampo lukten vilket är smultron fram mer! hahah...
PS: jag fatta aldrig hur man la in klipp heheh, kommentera om ni vet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0